Nažalost, nije moguće lično raspravljati o žalbama u našoj kancelariji, jer kancelarija nije otvorena za osobe koje nisu uposlenici.
Ukoliko primijetite da se određeni lot razlikuje od stanja prikazanog na dan pregleda ili opisanog u detaljima lota, možete to odmah prijaviti osoblju koje je prisutno na lokaciji aukcije.
Važno je napomenuti da Super Akcija ne posjeduje robu koja se prodaje putem naše platforme. Mi djelujemo samo kao posrednici – omogućavamo provođenje aukcija i fakturisanje u ime prodavača. Dakle, kupoprodajni ugovor nastaje direktno između vas kao kupca i prodavača, a ne sa Super Akcijom kao platformom.
Iako nismo direktna strana u kupoprodaji, trudimo se da osiguramo što bolje korisničko iskustvo. Ako ipak dođe do nezadovoljstva, možete podnijeti žalbu putem chat opcije u donjem desnom uglu web stranice.
Prilikom podnošenja žalbe, pripremite sljedeće podatke:
- Vaš korisnički broj
- Broj aukcije i broj lota
- Detaljan opis problema ili žalbe
- Fotografije i/ili video zapis koji prikazuje problem (ako je moguće)
Alternativno, možete poslati e-mail na: info@superakcija.ba sa gore navedenim informacijama.
Kao posrednici, mi ćemo kontaktirati prodavača i dati vam odgovor u roku od 14 dana od prijema vaše žalbe. U posebnim slučajevima, kada je potrebna dodatna komunikacija s prodavačem, može doći do produženja roka, ali ćemo vas pravovremeno obavijestiti.
Ukoliko ste pravno lice (firma) i niste zadovoljni načinom na koji smo posredovali, imate mogućnost da se obratite Provjereno.org radi medijacije. Ova opcija važi samo za pravne osobe, dok fizička lica trebaju kontaktirati naš tim direktno putem chata ili e-maila.